Tuesday, October 9, 2007

Salam Idulfitri


Allahu Akbar Allahu Akbar Allah Huakbar Walillailham........

Setahun dah berlalu..Sedar xsedar dah raya...dalam pada setahun tu macam2 dah jadi..Tapi aku bersyukur..Tuhan yang Maha Agung itu memberi kesempatan pada aku untuk aku terus menikmati nikmat yang telah di berikan olehnya,Idulfitri.

Tahun ni adalah Aidilfitri yang berbeda bagi aku.Tahun ini aku menyambut Idulfitri sebagai tunangan orang.Indah bangat rasanya.Dari dulu lagi aku tertanya2 bagaimana rasanya kalu menyambut idulfitri sebagai tunangan orang..kiikikiki..Mesti indah kan..Keduanya aku berasa gembira kerana aku menyambut Idulfitri denagn rumah baru.rumah yang baru renovatela...Sekurang2nya luasla sikit umah aku taun nih..Xdela semua orang bersempit2 kat umah aku tu..ehehe..dapur pun dah besar silit..Aku pun dapat bilik baru..Xpayah nak kongsi2 bilik ngan adik aku...
Ada privacy sikit.

Sempena Idulfitri yang mulia ini aku menyusun semua sepuluh jari memohon keampunan dan kemaafan andainya aku melakukan salah dan silap sama ada yang aku sedari atau pun tidak sedari..Aku gak nak ucapkan pada semua umat Islam kat muka bumi nih....

Selamat Menyambut Lebaran 1428H

Maaf Zahir & Batin

No comments: