Monday, October 8, 2007

Disini bermula....


Pertama sekali aku nak panjatkan syukur ke hadrat Ilahi,Tuhan Agung semesta alam karana dengan izinnya dapat gak aku sekali lagi berada dalam alam siber ini...

Dah lama rasanya aku tinggalkan dunia siber aku..Apa khabar agaknya kawan2 aku...Cipong..Muring-wien...

Teringat masa mula2 dulu..Masa mula2 buat blog nih.Banyak yang aku blaja..Dan dari situ aku banyak belajar jatuh bangun aku.From zero to hero(takla hero sangat pun.Hiro adala).Dari sorang2,aku explore sendiri..sampaila ke tahap nih...ehehehe...Tapi aku puas dengan apa yang aku capai.Aku rasa betul2 seronok bila aku dapat on9 balik..Camne la agaknya scenario bloger2 skarang...Tapi xpe..

Akhirnya dapat jugak aku isikan masa aku yang terbuang..Dapat aku bukukan ape yanmg terpendam kat ati aku nih..

" I WANNA BREAK FREE!!!!!! "

No comments: